Beauty, Fashion, Lifestyle

понеделник, 23 май 2016 г.

Първи впечателния от новите гланцове и спирали на Revlon

Здравейте!

От Revlon бяха така мили да ми изпратят прoдукти за проба и 
много се вълнувах когато получих новите им неща, защото както знаете страшно харесвам марката и всичките им продукти!



Бях най-нетърпелива най-вече за гланцовете за устни Ultra HD Lacquer, затова първо тествах тях. Първоначално когато ги нанесох на ръката си, честно казано не бях впечатлена и реших, че са поредните супер-лепнещи и неприятни гланцове. Но тъй като кожата на ръцете е съвсем различна от тази на устните реших да ги нанеса и на устните си и да видя как ще ги почувствам там. Още с първото нанасяне разбрах, че съм грешала! Усещането на устните е толкова приятно и луксозно, освен това са хидратиратиращи и омекотяващи устните. Цветовете са много наситени и плътни, точно каквото искам от един гланц! Използвали са HD Gel технология, за да се получи това леко и безтегловно усещане на устните и да добият тези вибрантни цветове.
Аз си избрах един телесен и един по-летен цвят.

Телесният е номер 570 Smoky Topaz и е по-любимият ми от двата, тъй като както знаете аз предпочитам телесни тонове на устните си.




Другият избран от мен цвят беше в оранжевата гама и е в номер 565 Sunstone. Страхотен вибрантен цвят и най-хубавото е, че в себе си гланцовете не съдържат восъци.



Гланцовете за устни са съвсем нови в колекцията на Revlon и до края на месец май можете да се възползвате от специалната им въвеждаща цена - 11,99лв. Редовната им цена е 15,99лв. , така че побързайте - нямате много време!

Другите два продукта са спирала и молив за устни. Докато сме на вълната с устните ще ви кажа и впечатленията си от молива.


Както знаете аз си имам мой любим молив за устни, който не замествам с нищо друго! Но когато видях този молив, в този така любим мой цвят си казах "Уау! Може и да се намери заместител на така любимият ми молив!". Така и стана, когато го нанесох! Побързах първо да го нанеса на ръката си, а след това да пробвам на устните. Бях впечатлена от това, колко е издръжлив. Стоя на ръката ми през целия ден - мих чинии, чистих вкъщи, къпах се, а молива си стоя чак до вечерта! И на устните също е дълготраен и цвета му е страхотен! Изпратиха ми така актуалния в момента цвят Mauve.


Стои страхотно нанесен с матовия балсам отново от Revlon, който е в номер 255. И най-страхотното е,че не трябва да се остри, защото е автоматичен! Това винаги ме е дразнело в моливите. Аз пътувам често и понякога забравям да взема острилка със себе си и така не мога да използвам молива за устни, който съм взела. Но сега това ще се промени! 


И последният продукт е спирала. Те имат широк спектър от иновативни четки и текстури. За мен те избраха спирала за обем - точно каквото харесвам! Имат също така за удължаване, удължаване+обем, подчертаване, а също и една, която комбинира всичко това в едно. Четките не са силиконови, но въпреки това не слепват, а напротив - разресват и изграждат ултра обем.



Страшно съм доволна от всички продукти, които изпробвах и много благодаря на Revlon, че ми дадоха възможността да ги тествам!
Не забравяйте да си закупите гланцовете за устни преди месец май да е свършил, за да си спестите 20% от стойността им!

Чао и целувки!

Follow

SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Blogger Template Created by pipdig