Beauty, Fashion, Lifestyle

понеделник, 8 август 2016 г.

Apivita Review ♡

 Здравейте отново!

Днес ще пиша за една от любимите ми марки за грижа за кожата, а именно Apivita.
Миналото лято използвах мляко за почистване на грим от марката и бях доволна, но явно не съм била подбрала продукта правилно! От Apivita сами подбраха продуктите, които да ми изпратят и изборът им е отличен!


Първото, което ме грабна, разбира се беше презентацията на продуктите - подредени в тази красива кутия, която запазих, за да си подредя неща в вътре.
 Честно казано бях скептична за продуктите, въпреки че от предишен досег до марката бях доволна. Причината е, че не харесвам аромата на прополис, също и вкуса, но в случая става въпрос за аромата. Всъщност аз съм по-скоро момиче, което харесва аромата на плодове.
За мен Apivita са подбрали почистващ гел и почистващ лосион с прополис за мазна кожа.
Важно е да се знае, че всички продукти на Apivita са с естествени, натурални съставки. Гелът и лосионът са с 98% натурални съставки, извлечени от растения, без парабени, силикони и други вредни за кожата съставки.
Въпреки, че не харесвам прополис дадох шанс на продуктите и бях очарована! Никога с нищо не съм почиствала по-добре лицето си и то без никакво усилие! Преди време се вклюбих в продукт, подобен на гела. Става въпрос за маслото за почистане на лице на Dermalogica, но гелът на Apivita e още по-хубав!
Започвам да почиствам грима си с гела, чиято консистенция е много гъста и плътна. Намокрям лицето си и в ръката си слагам около 4 изпомпвания от гела. След това започвам с бавни масажни движения да разтърквам по лицето и грима пада като с магия (включително и спиралата)! Не мога да опиша колко възхитена бях, когато преминах към втората стъпка - почистване с лосион. На опаковката на гела пише, че е препоръчително да се продължи с почистващия лосион.
На чисто памучно тампонче изпомпвам  4-5 пъти от продукта и почиствам лицето. Когато го използвах за първи път и видях, че по лицето ми не е останал почти никакъв грим останах без думи! Толкова бързо и лесно не съм почиствала грима си никога, дори не ми се налага да минавам с почистваща мокра кърпа след това. А и в лосиона водата е заместена от зелен чай, което спомага хидратирането на кожата и го ползвам като тоник за лице.


Последният продукт, за който бих искала да ви споделя мнението си е дълбокопочистващата маска със зелена глина отново от Apivita. Съдържанието и е с 88% естествени съставки. Зелената глина почиства кожата в дълбочина и премахва излишния себум. Сокът от органично алое омекотява кожата, а слънчогледовото масло я подмладява и я оставя гладка и блестяща. В този, както и в предишните два продукта водата е заменена от зелен чай, заради неговото антиоксидантно действие.
Използвам маската веднъж-два пъти седмично, както пише на опаковката и след това кожата ми е блестяща и наистина се забелязва, че е почистена в дълбочина!

Радвам се, че имах възможността да пробвам продуките на Apivita и да открия новия си фаворит в областта на грижата за кожата!

Благодаря на Apivita за предоставените продукти! Много бих се радвала отново да работим заедно!

Всички мнения и гледни точки са лично мои!


Чао и целувки!



За бизнес запитвания: valerie.v.yordanova@gmail.com







SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Blogger Template Created by pipdig