Beauty, Fashion, Lifestyle

петък, 9 септември 2016 г.

Есенната колекция на Catrice Cosmetics ♡

Здравейте отново!

Колкото и да откричаме есента чука на вратата и от Catrice се погрижиха да бъда подготвена с червила и лакове в подходящи за сезона нюанси.





 Започвам с абсолютния ми фаворит, а именно фон дьо тен-ът. 
Формулата му е страхотна, точно каквато търся във фон дьо тен-ите и рядко намирам в дрогерийните продукти. Харесвам много покривни фон дьо тени, които са "по-сухи" като текстура и с гъста консистенция. Забелязах още когато нанесох за проба на ръката си, че фон дьо тенът "залепва" и не мърда от мястото си. За съжаление цветът е много, много светъл за мен, но го накрах да "проработи" като го смесих с друг по-тъмен фон дьо тен. Но и сам и в комбинация с друг фон дьо тен е много покривен и дава ефект "втора кожа", което аз харесвам в повечето случаи. 
Наистина ме впечатлиха този път и определено ме спечелиха с този продукт!


Лаковете за нокти както винаги са безупречни. Още с първия слой имам желаното плътно покритие. Побързах да се лакирам с цвета "Take a brick", защото ми се струва като добър преходен цвят от лято към есен, но не знам дали ще дочакам средата на септември, за да се лакирам и с другия по-тъмен лак, който е от серията "Noir laquer". Това определено са моите цветове за есента, когато говорим за лак за нокти.

Очната линия е тип "маркер". Преди години, когато започнах да нося очна линия си падах по такива, но вече са ми по-скоро неудобни. Спомням си, че много лесно се научих с такъв тип писец да си правя естествено изглеждаща очна линия. С времето промених начина, по който искам да изглежда очната ми линия и сега ми е по-удобно с течна очна линия. Но за начинаещи определено препоръчвам тип "маркер".

Червеното червило е в цвят "060 REDvolution" и според името си е крем-червило. Наистина се усеща много приятно на устните, но определено не е Velvet matt, както пише. По-скоро е с "копринен" завършек, ако мога да се изразя така. Ухае на ванилия и това е много приятно, също и като усещане е приятно на устните, можете да почувствате, че хидратира устните. Не мога да кажа, че издържа кой знае колко дълго на устните. В никакъв случай не е от дълготрайните течни червила. 
Харесва ми апликатора, който е достатъчно прецизен, за да мога да нанеса спокойно червилото без да се налага да използвам молив за устни преди това.

Последното нещо е блестящ гланц за устни в цвят "040 Rose your voice!". Както вече споменах е гланц за устни, но цвета му е плътен, не стои прозрачно. Допада ми и като цвят, точно по такива си падам, но леко попивам със салфетка, за да не е толкова "лъскаво" и лепкаво. Определено го препоръчвам за ежедневна употреба.

Съвсем скоро ще използвам някои от продуктите във видеата си, така че можете да се абонирате за канала ми:


Благодаря на Catrice за предоставените продукти! Много бих се радвала отново да работим заедно!



Всички мнения и гледни точки са лично мои!


Чао и целувки!



SHARE:

1 коментар

Blogger Template Created by pipdig