Beauty, Fashion, Lifestyle

четвъртък, 6 октомври 2016 г.

Есенна колекция от Essence ♡ Essence Autumn/Winter 2016/17

Здравейте,

Пак се загубих някъде по трасето и не съм писала тук отдавна, но за сметка на това снимам доста видеа. В канала ми ще можете да видите в действие почти всички продукти, за които ще си говорим днес.


Много се зарадвах, когато получих есенната колекция на Essence. 
Имах възможността да тествам новата им палитра с хайлайтри, нова спирала, червило и молив за очи. Наистина като ги погледна и веднага се настройвам на есенна вълна.


Първото, което грабна вниманието ми беше червилото. Цвета не би могъл да бъде по-подходящ за есента, просто съм обсебена от него. Моето е в номер 02. Текстурата му е кремообразна, а формулата му е великолепна! Усеща се много меко и хидратиращо, но същевременно с това изглежда абсолютен мат на устните! Това е, което ми трябва на мен и искам от едно червило, особено за есента. Цвета е много актуален в момента и без да преувеличавам мисля, че може да се конкурира с така популярните в момента Kylie Lip Kits.


Палитрата с хайлайтри също представляваше интерес за мен, тъй като, ако гледате видеата ми ще знаете колко много обичам да нося хайлайтър.
Още първото ми видео в YouTube беше посветено на техниката strobing. 
Тези три цвята могат да се използват по цялото лице, но аз лично не ги използвам така. Предпочитам да смеся втория и третия цвят и да ги нанеса на скулите, носа и над горната устна. А първата пудра използвам за хайлайт под веждата и изглежда много естествено. 
Много удобна палитра и за път.


Спирала ми стана фаворит още от първото пробване. Впечатлена съм от това, че не е прекалено "мокра" и не се разпъсква под очите и на клепача ми. Създава обем и дължина на миглите, благодарение на специалната четка, която е с по-дълги и по-къси влакна, за да може да покрие едновременно колкото може повече мигли. Наистина се работи бързо с нея и не е нужно много усилие, което ми харесва, защото нанасянето на спирала е най-малко любиимата ми част от гримирането.


Последно искам да си поговорим и за този водоустойчив молив за очи.
Наистина е мек и наситен, както се вижда и на "swatch"-a, който съм направила. При мен не иска да стои във водната линия на окото, но нанесен по клепача наистина е издръжлив и дълотраен. Предлага се в шест цвята, а моят е 05 rockin' taupe.




Благодаря на Essence за предоставените продукти! Много бих се радвала отново да работим заедно!

Всички мнения и гледни точки са лично мои!


Чао и целувки!

SHARE:

1 коментар

  1. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване

Blogger Template Created by pipdig