Beauty, Fashion, Lifestyle

събота, 28 октомври 2017 г.

I ❤ Autumn tag

Здравейте!

Хааа! Сигурна съм, че ви изненадах с два поста в една седмица. :)
Явно есента ми действа много вдъхновяващо и мотивиращо, освен това прекрасната Мария ме тагна да отговоря на въпросите от този есенен таг. Как да откажа? ❤️

1. Кое е нещото, което символизира началото на есента за теб?


Разбира се, че пристигането на Pumpkin Spice Latte-то 😅 Но аз започвам да си мисля и да се настройвам за есента още преди то да се е появило и преди да падне дори и първото листо. Друг е въпросът, че след един месец студ, дъжд и мрачни дни съм готова за Коледа!


2. Кое е любимото ти място през есента?

Честно казано много обичам да ходя в Южния парк, тук в София. Има толкова много дървета и когато всичките станат разноцветни и листата им опадат е най-приказното място за следобедна разходка. Има си и заведения наблизо, от които мога да си взема take away кафе или чай и картинката е завършена!


3. Есента е времето на свещите. Кой е любимият ти аромат свещ, който палиш вкъщи?

Ооо, говорете ми за свещи! Мисля, че от престойте ми в Дания обикнах свещите. Там са много на почит, а и майка ми често си пали вкъщи, та и аз ги заобичах. Любимият ми аромат, който за съжаление свърши и за момента няма как да си набавя е Pumpkin Apple от Bath & Body Works.

4. Коя е любимата ти есенна напитка? 

Изненадаааа! Pumpkin Spice Latte! :D Тази година за първи път пробвах и Caramel Pecan, както и няколко нови напитки от Costa и всичките ми допаднаха. Латето с бял шоколад и роза определено се отличи с различния си вкус.

5. Пухкави чорапи?

Мхм и още как! Вече започнах да си ги нося вкъщи, така ще е чаааак до февруари. Включително!

6. Сезонът на тиквата е все пак. Коя е любимата ти тиквена храна/напитка?

Добре, този път изключвам латето. Много обичам обикновена печена тиква с мед и орехи! 😋 Гладна съм! 😭😓 Истината е, че доскоро не си падах много по храните, включващи тиква, нооо съвсем наскоро си поръчах печена тиква и ми се размекна душатааа, божествено е! 🤓

7. Кое е нещото, което очакваш с най- голямо нетърпение през есента?

Хммм, не съм се замисляла. Не мога да кажа, че очаквам Хелоуин с нетърпение, досега съм го празнувала само веднъж в живота си. Какво друго се случва през есента? Започват някои от най-любимите ми предавания по телевизията, които очаквам с нетърпение. След вечеря се сгушвам на дивана и гледам с интерес!

Благодаря на Мария, че избра мен да отговоря на тези въпроси! 
А аз тагвам всички вас, които имате или нямате блог. Можете да отговорите дори тук долу в коментарите!

Чао и целувки!
Follow
SHARE:

1 коментар

  1. Страхотен пост!Имам едно запитване,виждам че си наясно с червилата,та сега покрай празниците искам да си взема нюд червила нещо като''the balm meet matte hughes mini'',но аз нищо не разбирам :D.Ако може да ми препоръчаш някакво такова сетче с минита до 60 лв.Благодаря ти много!!

    ОтговорИзтриване

Blogger Template Created by pipdig