Beauty, Fashion, Lifestyle

вторник, 1 май 2018 г.

Loving Tan 2HR Express VS. Deluxe Bronzing Mousse

Здравейте!

Често получавам въпроси за тена си, откъде се сдобивам с такъв и кой продукт използвам.
Може би не си спомняте, но миналата година, споделих своите трикове при подготовката и нанасянето на изкуствен тен.
В днешния пост, обаче, ще си говорим за разликите между така любимия ми Deluxe Bronzing Mousse и 2HR Express, който наскоро пробвах за първи път.
Loving Tan e любимата ми марка изкуствен тен, от тези, които съм пробвала. Факт е, че като цена са значително по-скъпи от тези на Loreal да речем, но те просто нямат място за сравнение. Пробвала съм и Vita Liberata, които са малко по-скъпи от Loving Tan, но с продуктите от тази марка не можахме да се сработим - бяха твърде оранжеви и често ставах на черти и петна. 
Истината е, че разликите между двата продукта, които сравняваме днес не са много - изъхва по същия начин, цвета и трайността му са си същите. Разликата е само във времето, за което е готов. За мен двучасовият е много по-удобен вариант, тъй като мога да го направя, когато ми хрумне, че искам да имам тен. Ако го нанеса още със ставането сутрин, около 8:00 часа, до 10:30 ще съм напълно готова, с хидратирана, бронзова кожа и ще мога да се заема със задачите през деня.
Традиционният мус се проявява за 6 часа, в които трябва да си стоя вкъщи и да мириша на изпърлено пиле. 😅Затова обикновено го нанасям вечер преди сън, на сутринта го отмивам и съм готова, отново с красив тен.
Както вече споменах - разликата е само във времето, за което се проявява, така че нямам нищо друго, което да изтъкна като разлика. Нанасят се по един и същи начин - много лесно и равномерно. Задължително за мен е да използвам ръкавицата, която освен, че спомага за бързото и ефективно нанасяне на изкуствения тен, предпазва ръцете от нежелано оцветяване.
С код valerie получавате ръкавицата безплатно, при закупуването на продукт от сайта.

 Преди нанасянето на 2HR Express
След нанасянето на 2HR Express

 Имам и друг любимец, сред техните продукти и това е Bronze Shimmer Luminous Cream. Използвам го винаги когато искам своя JLo, bronze goddess момент! Освен, че той придава цвят, след нанасянето му кожата ми изглежда сякаш е покрита с най-финия и красив хайлайтър. За него, както и за мусовете, използвам ръкавицата, за която споменах по-горе.
А цвета, който е най-подходящ за мен е Dark. 
Въпреки, че в миналогодишния пост имаше такава информация, друг много често задаван въпрос е как можем да се сдобием с продуктите на Loving Tan? Те доставят и до България, стига в началото на сайта да изберете "International", като стандартната доставка е 10$.
В случай, че имате допълнителни въпроси, погледнете този пост, в който вероятно отговарям на много от тях:

Надявам се, че този пост е бил полезен за вас!

Чао и целувки!


За бизнес запитвания: valerieyordanova.pr@gmail.com
SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Blogger Template Created by pipdig