Beauty, Fashion, Lifestyle

петък, 3 август 2018 г.

Моят начин за релакс в края на деня

Както може би знаете, взимам вечерната си рутина много насериозно. Неслучайно имам няколко на брой подобни видеа.
Обичам пътите, в които не ми се налага да се оправя набързо за сън, а имам време да се насладя на всяка стъпка.
Особено любимо ми е времето прекарано пред огледалото в банята, когато свалям грима си, правя си масажи и нанасям кремове. Това е време отделено само за мен, в което мога да релаксирам и да не мисля за нищо.
Неотдавна бяхме на събитие на NIVEA в Лондон, за тяхната нова серия NIVEA MicellAir, която имахме възможността да тестваме още преди пътуването. По същото време по препоръка на дерматолога, който посещавам започнах да почиствам грима си с мицеларна вода - нещо, за което преди не исках и да чуя. Чудех се как да започна, като съм свикнала да махам грима си само с измиващ гел и беше толкова бързо и лесно. 
Тъй като вече имах мицеларната вода на NIVEA, реших да я занеса при дерматложката и да попитам дали мога да използвам нея и тя веднага се съгласи, което ме зарадва, защото означаваше, че няма да се налага да давам много пари за мицеларна вода от аптеката.
Всъщност да махам грима си с мицеларна вода и памучни тампончета се оказа като терапия за мен. Вечер, понякога още докато съм на дивана, взимам продукта от серията MicellAir на NIVEA, с който почиствам грима от очите си и напоявам тампончето, след което го допирам до окото и изчаквам "да разтопи" спиралата ми. Толкова е приятно! Колкото обичам да се гримирам, толкова обичам и момента, в който свалям грима си след дълъг ден. 
Преместваме се към лицето. Трябват ми около три тампончета, като ги използвам и от двете страни, за да съм сигурна, че съм почистила добре грима, а и за да не ги разхищавам. Докато минавам нежно по лицето с тампончето, се усеща сякаш си правя дългоочакван масаж и е някак странно задоволяващо да виждам как по памучните тампончета остава все по-малко грим. 🧐😬😂
Другият ми любим момент е когато в банята отмия всичко с измиващ гел, след това нанеса балсам за устни, околоочен крем и крем за премахване на белези от акне. 🙄Последното е досадно, но се налага, а и като виждам напредък имам мотивация. 
Не бързам в банята, 10-15 минути са ми достатъчни, за да се настроя за почивка. Важно е да се създаде рутина, стъпка по стъпка, която да се следва винаги. Това настройва мозъка, че след като приключа с тези стъпки е време за сън. Слагам крем за ръце, обличам пижамата, пия вода и в идеалния вариант хващам книга. Няма да лъжа - по-често хващам телефона, но съм забелязала, че когато чета вечер, вместо да гледам социалните мрежи, на другия ден съм по-продуктивна и вдъхновена. Обикновено чета мотивиращи и надъхващи книги, затова се опитвам да запомня всяка дума. Не съм от хората, които четат много, 10-тина страници са ми достатъчни. Дори понякога, ако сметна, че не съм вникнала достатъчно дълбоко, ги препрочитам. 
В случай, че предпочитате да видите с очите си тези стъпки в действие, оставям линк към последната вечерна рутина, която правих за канала си. 
Заснех я след партито в Лондон, можете ли да повярвате? 🤯🤪

Чао и целувки!

Follow


* В колаборация с NIVEA*
SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Blogger Template Created by pipdig