Beauty, Fashion, Lifestyle

понеделник, 1 август 2016 г.

Essence & Catrice Review

Здравейте отново!
Не бях писала тук известно време, тъй като се бях отдала на летни почивки.
Видеа и влогове от местата, които посетих можете да видите ТУК.

Днешният пост ще е ревю на една от любимите ми дрогерийни марки - Essence.


Първият продукт, с който ще започна е стикът за хайлайт в зоната под веждата - Eyebrow lifter.

Аз лично предпочитам за хайлайт под веждата да използвам матови сенки, но за тези от вас, които харесват малко блясък в тази зона този стик ще бъде идеален! Тъй като ми харесва как се нанася и колко е издръжлив го използвам като база за блестящи сенки, а понякога и само като сенки и стои невероятно!

Да продължим с темата за веждите - четката, която ми изпратиха за оформяне на вежди е може би любимият ми продукт от изпратените! Толкова е лесно да се оформят веждите с нея, а и е много мека и се усеща приятно на кожата! От едната страна е четчицата, а от другата има гребенче, което ми върши страхотна работа и се радвам, че го има, защото не всички комплекти и моливи за вежди съдържат такава четчица, а аз лично определено се нуждая от такава. Използвам я не само, за да разресвам веждите си, а и да отнемам от излишното количество продукт на веждите.

И последният продукт, свързан с веждите е серумът за вежди.
Честно казано нямам кой знае какви впечатления от него, но пък известно време го ползвах вместо гел за вежди, за фиксация и се справяше доста добре! Можете да видите как го използвам в ТОВА видео.

Пинсетата е много сладка, но за съжаление аз предпочитам по-фини и тънки пинсети, с които да мога прецизно да премахна и най-тънките и невидими косъмчета. Затова я използвам, за да слагам изкуствените си мигли с нея.

Изпратиха ми и два лака на Catrice
Досега не бях позлвала нищо от марката, но явно съм пропускала доста!

Единият лак е цветен и е син, цвета се казва "114 The Sky So Fly" и още първия слой е супер плътен и ако бързах и нямах време да нанеса и втори щях да съм си предоволна и само с един слой! Наистина ме впечатли!

Преминаваме към другия лак, който е база и топ лак 2 в 1.
Допадна ми това, че съхне доста бързо и можех да премина към цветния лак доста скоро след нанасянето на базата. След като приключих с цвета нанесох отново от него, този път като топ лак и ефекта беше страхотен! Погледнах на шишенцето дали пише, че е с Gel polish ефект, защото направи ноктите ми да изглеждат супер здрави и плътни! Оказа се, че си пише, че е с гел ефект и смятам, че е напълно оправдано!




Благодаря на Essence и Catrice за предоставените продукти! Много бих се радвала отново да работим заедно!

Всички мнения и гледни точки са лично мои!


Чао и целувки!


SHARE:

1 коментар

  1. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване

Blogger Template Created by pipdig