Beauty, Fashion, Lifestyle

събота, 30 декември 2017 г.

Зимни любимци ❄︎ TAG

Hello, hello, hello!
Още една година измина неусетно...Не усетих кога се изнизаха седмица след седмица, месец след месец..
Тази година се забавих със зимния TAG, който по принцип правя в канала си, затова реших, че ще го направя тук за разнообразие.

Любими beauty необходимости?
Първото, за което се сещам е околоочен крем! Не използвам толкова често крем за лице, но за околоочния контур е задължително и сутрин и вечер. Използвам го превантивно, тъй като според мен, ако се забавиш с anti-age продуктите и не хидратираш кожата достатъчно, няма връщане назад.
Любими зимни дрехи?
Определено съм щастлива, че тази зима е по-топла и мога да нося разнообразни тоалети. Нося предимно кожени панталони, като тази година реших да експериментирам и да си взема червен кожен панталон.
 Какви обувки носиш предимно през зимата?
Ходя предимно с боти, дори все още не съм извадила зимните си ботуши! Много са ми удобни и трите ми любими чифта са от Deichmann.
Любим зимен аксесоар?
По принцип бих казала шал, много обичам шаловете и имам доста, но тази година определено предпочитам шапките, а най-любимата ми е цветната от Zara, за която нон-стоп получавам въпроси и комплименти!
Любим зимен лак за нокти?
Обожавам по празниците да съм с червен лак или с някаква тематична рисунка. Но тази година с нетърпение чаках да приключат празниците, за да се лакирам в черно! 😛
Горещ шоколад или чай?
Горещ! Шоколад! С две ръце! Любим ми е горещият шоколад с фъдж от Starbucks.
Любима зимна свещ?
Twisted Peppermint от Bath & Body Works. Ако не сте палили свещ с аромат на мента, задължително поправете тази грешка!

Сноуборд или ски?
Не мога да “карам” нито едното 🙄 Но, ако можех бих се научила на сноуборд!
Някога била ли си на ледена пързалка?
Окей, започвам да се чувствам малко скучна, но никога не съм била на ледена пързалка. Изглежда ми доста страшно и трудно и същевремнно магично!

Вали ли сняг там, където живееш?
Да, но с всяка изминала година има все по-малко сняг. Много ми липсва, особено по Коледа и празниците. След това съм готова за пролет и лято. 🙈🤓


Някога правила ли си снежен човек?
Имам мътни спомени, че като дете съм правила, но ми се иска сега да пробвам да си направя и да видя дали пак ще се получи толкова невзрачно. 😅
Кои празници празнуваш?
Бъдни вечер, Коледа и Нова година! Обичам тези празници и всяка година ги чакам с нетърпение!
Какво е любимото ти похапване през зимата?
Изключвам сармичките и чушките с боб от Бъдни вечер, затова казвам "моите" коледни сладки. Толкова са вкусни и ненатрапчиво сладки. Тази година са голям хит и май ще се наложи да удвоявам дозата и да ги правя дори след празниците.

Имаш ли планове за тази зима?
Обикновено през студените месеци ходим някъде на топло за седмица-две. Тази година, обаче, няма да успеем да откраднем толкова време, но ще направим няколко кратки пътувания. Първото, от които е до Сицилия, където времето ще бъде доста по-приятно от това в България, а и няма да е в сезон, така че ще бъде спокойно, няма да е претъпкано с туристи и ще успеем да разгледаме и да си починем.



Чувствайте се свободни да отговорите на въпросите тук в коментарите или пък във вашия собствен блог!
Пожелавам ви снежна и уютна зима!

Чао и целувки!
Follow

SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Blogger Template Created by pipdig