Beauty, Fashion, Lifestyle

неделя, 13 август 2017 г.

Ново приключение за косата ми ♡

Здравейте,

Една от целите ми този месец е да пиша колкото мога повече в блога!
Другата цел, която си поставям занапред е да се грижа повече за косата си. Винаги съм я оставяла на заден план и съм се грижила повече за това как изглеждат гримът и тоалетът ми.
Ето защо ще ви споделя за едно ново пътуване, в което се впускам. Но то няма да бъде в някоя чужда и екзотична страна. Това приключение е за косата ми.
По покана на L'oreal тествам техните шампоани от Serie Expert. Много вълнуващо беше да бъдем едни от първите видели обновените им опаковки, както и новите, добавени към серията продукти. Когато за първи път видях опаковката реших, че досега не съм чувала за тази серия, но като се прибрах вкъщи осъзнах, че всъщност един от шампоаните, които притежавам е точно от тази серия, просто в старата си опаковка. Не го ползвам често, защото е за боядисана коса, а аз не боядисвам своята и просто не ми пасва. Но майка ми, както и другите жени от семейството използват само тези шампоани и ги обожават.
   Старата опаковка на Serie Expert
На срещата с L'oreal диагностицираха косите ни и ни дадоха някои съвети.
 За моята коса препоръчаха подсилващ шампоан против накъсване на косата от серията B+ Biotin Inforcer. Бях сигурна, че това е правилният за мен шампоан, тъй като косата ми е доста податлива на накъсване, заради къдренето с маша.

Използвам шампоана и маска от същата серия от известно време насам и вече виждам промяна! Много често получавам съобщения и коментари, в които ме питате как се грижа за косата си, защото изглежда жива и бляскава. Много съм щастлива, че най-накрая открих шампоан, който да пасва на моята коса и ви благодаря за комплиментите!
На срещата ни с L'oreal ни направиха и най-новата процедура, която ще се предлага във всички салони, които работят с L'oreal. Става въпрос за новите powermix-ове, които са сходни до маските за коса, но са много по-силно концентрирани. Състоят се от свежи съставки и най-готиното, според мен е, че фризьорът забърква базата плюс избраната от вас/него грижа директно пред очите ви и съставките са активни само до 10-15 минути след забъркването. Т.е. не може да се забърка предварително и след час или два да бъде нанесено на косата. Досега не съм чувала за нищо подобно, но след като имах възможността да го изпробвам вярвам на 100% на всичко, което от L'oreal ни обещават. 
Малко ме е срам да си призная, но това лято беше толкова интензивно и наситено, че нямах време да подстрижа косата си. Така от началото на април до края на юли не бях подстригвала косата и всичкото слънце, плажове плюс третиране с маша/преса и се беше отразило по най-лошия начин и когато разбрах, че ще диагностицират косата ми се притесних и засрамих, но дамите бяха много мили и препоръчаха да забъркаме само хидратиращия powermix за моята коса. Но ако вие смятате, че имате нужда не само от хидратация, а и от блясък, да речем, фризьорът може да ви забърка такъв "коктейл", не е задължително да използва само една от грижите. Това е и най-хубавата част - всичко е персонализирано според нуждите на всички ни. 
В началото на август се подстригах и се чувствам сякаш започвам начисто с косата си.
Много съм развълнувана за новото приключение и ще ви държа в течение през целия месец не само тук, но и в Instagram и Facebook.


За бизнес запитвания: valerieyordanova.pr@gmail.com
SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Blogger Template Created by pipdig