Beauty, Fashion, Lifestyle

четвъртък, 10 август 2017 г.

Heidi & The City - Неочаквани изненади в света на модата

Здравейте,

Нетърпелива съм да ви съобщя новините, които научих съвсем наскоро!
Хайди Клум ще има колекция с Lidl!
Тя ще се проведе под мотото Heidi & The City, напомнящо ми за моя all time favorite сериал! 
Световната премиера на колекцията ще бъде на седмицата на модата в Ню Йорк и по-точно на 7-ми септември 2017г.! 
Ню Йорк е градът, който всички свързваме с модата и от там извират модните тенденции. От него Хайди черпи вдъхновение за колекцията си, тя ще бъде дива като Ню Йорк и разнообразна като самата Хайди Клум. 



Дрехите са подходящи за едно градско момиче или дама. Ще има тесни джинси и страхотни кожени якета, които са ми страст и ги харесвам в най-различни цветове. Колекцията ще бъде издържана в синьо, сребристо, бежово и кафяво. Но #LETSWOW носи изненади и както споменах колекцията ще бъде дива, а не може да е такава без малко животински принт! Ще има такъв, иска ли питане! 

„Целта ми бе да създам модна колекция с облекла, които могат лесно да се комбинират,
модна линия, която кара всяка жена да изглежда чудесно и да впечатлява – и всичко това на
достъпни цени“, споделя Хайди Клум.

Колекцията esmara by Heidi Klum ще бъде налична по магазините в България
на 18 септември.
Heidi & The City може да се намери в цялата търговска мрежа на Lidl в 85-те
магазина в страната.
Съвсем скоро ще можете да видите и самата мен в любимия ми сет от колекцията. Търсете в Instagram с #esmarabyheidiklum и #LETSWOW.

Follow
SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Blogger Template Created by pipdig