Beauty, Fashion, Lifestyle

четвъртък, 7 септември 2017 г.

10 съвета за здрава коса

Здравейте!

Неотдавна ви споделих за новия начин, по който започнах да се грижа за косата си. Оттогава се опитвам да съм стриктна и да не я оставям да изглежда зле! Мисля, че за повече от месец ми се е налагало да я вържа веднъж или два пъти. И това е истинско постижение! Ако ме следите в социалните мрежи сигурно сте забелязали колко много харесвам Inforcer от Serie Expert на L'oreal. След срещата ми с експертите на L'oreal запомних някои много важни съвети за здрава коса и днес ще ги споделя с вас.
 1. Много е важно как мием косата си. 
Няма значение от типа на косата ви - дали тя е суха, дълга, права или къдрава. Всяка една коса се почиства с шампоан по един и същи начин. Аз не мия косата си повече от два пъти в седмицата, защото това води до по-скорошно и бързо омазняване на скалпа. Също така я мия два пъти с шампоан като наблягам на скалпа и почиствам колкото мога по-добре. 
2. Оптайте се да ограничите използването на преса и маша. 
Не мога да се разделя със сешоара си, защото чувството за мокра коса ми е много неприятно дори през лятото и ме заболява главата, когато стоя с мокра коса. Но пък се опитвам да я изсуша по най-благопроятния начин и тя да изглежда добре без да се налага след това да ползвам маша или преса.
3. Не пропускайте подстригване.
Мит е, че когато подстригвате косата си често тя ще расте по-бързо. Истината е, че когато я подстригвате, премахвате нацъфтелите и накъсани краища, които пречат на растежа на косата ви. Винаги предупреждавайте фризьора си, че се опитвате да пуснете косата си по-дълга. Той ще знае как да я подстриже. :)
4. Попивайте косата си, вместо да я увивате в хавлия. 
Увиването на косата в хавлия води до накъсвания и frizz. Вместо това нежно я попийте и я оставете съвсем лако да поизсъхне преди да преминете към нанасянето подукти и към сушене.
5. Препоръчително е да миете косата си с хладка вода.
Топлата вода изсушава горния пласт на косъма. Ако ви се наложи да избирате между гореща и студена вода - изберете студената.
6. Започвайте разресването отдолу нагоре. 
Винаги реша косата си преди да вляза под душа, за да премахна всички сплитания.
7. Нансяйте балсам или маска по правилния начин.
Балсамите за коса не са предназначени за скалпа. Нанасяйте ги по краищата на косата, за да съхранят хидратацията в косъма.
8. Избягвайте прекаленото стягане на косата с ластик.
Това пречупва и уврежда трайно косъма.
9. Яжте здравословна храна - това ще си проличи и в косата ви.
Витамини, желязо, цинк и магнезии - тези хранителни вещества се отразяват много добре на косата ви. Ако ви е трудно да си ги набавяте чрез храна, опитайте с хранителни добавки. През няколко месеца взимам различни витамини и добавки, които да спомагат на кожата и косата ми да изглеждат добре. И разбира се, не забравяйте да пиете вода. По много.
10. Използвайте правилните продукти.
Колкото и хубав и скъп да е даден шампоан няма как да има правилното действие, ако той не е правилния за вашия тип коса. Например аз съм си купувала два вида скъпи шампоани, които караха косата ми да изглежда по-зле, отколкото преди да я измия. Единият беше за много изтощена коса, а другият за боядисана. Моята коса нито има нужда от интензивно възстановяване, нито от поддръжка на цвета, защото не я боядиствам. Затова тези шампоани просто не паснаха на моята коса. Точно затова съм щастлива, че имах възможността експретите на L'oreal да направят диагностика на косата ми и да определят точния за мен шампоан - Inforcer от Seriе Expert.
Консултирайте се с вашия фризьор какъв шампоан е добре да използвате за вашия тип коса.
Радвам се, че ви направих част от едномесечното ми приключение със Serie Expert. 
През този месец открих своя любим шампоан и ще продължавам да го ползвам дори и след като тази опаковка свърши. Ако имате допълнителни въпроси не се колебайте да ми ги зададете тук в коментар или на лично съобщение. И по двата начаина ще се радвам да ви помогна!

Чао и целувки!

В колаборация с L'oreal Proffesionnel.
За бизнес запитвания: valerieyordanova.pr@gmail.com
Follow
SHARE:

6 коментара

  1. Имам въпрос за шампоана и имам желание да го изпробвам, откъде мога да си го закупя? Благодаря предварително. Много те харесвам и се възползвам от съветите ти във видеата и постовете ти в социалните мрежи, поздрави :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей! Благодаря! Видях, че ги има в Златна рибка, също и в много фризьорски салони.

      Изтриване
  2. Много, много правилни съвети! Дано повече хора се вслушат в тях! : ))

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей, много бих се радвала ако споделиш любим шампоан,маска и балсам за уплътняване и сгъстяване на косата.

    ОтговорИзтриване

Blogger Template Created by pipdig